10 Şubat 2013 Pazar

Tolga Çevik balımdır.

Şimdi size Tolgişten bahsedeceğim, uzun zaman olmadı takip ediyorum bayağı renkli bir kişilik belli, sadece komedyen değil her türlü oynar 'Küheylan'ı bile oynamış reis. Gelelim bulabildiğim özel hayatına... Eşi Özge Yılmaz Çevik. Kendileri Cem Yılmaz'ın kardeşi, ilk gördüğünüzde offf ne sinirli kadın dediğiniz ama aksine gülmekten yerlere yatıran bir kadın, havalı olduğunu söyleyen çok http://www.posta.com.tr/magazin/fiskos/HaberDetay/-Ben-Cem-Yilmaz-in-kardesiyim-.htm?ArticleID=145330  ama inanmak istemiyorum çok şeker. Tolga Çevik'le 2004 yılında evlendiler Tan ve Tuna adında çocukları var Tan bir numara. Bildiğiniz ailelerden bunlar normal aile ya! genelde ünlülerin aileleri anormaldir hatta pek aile olmayı başaramazlar Tolga ve Özge böyle değil hani birlikte vakit geçiriyorlar hep, para olmasa bile mutlu olabilirler eminimki, çocukların bakıcısı hiç olmamış mesela bu önemsiz gibi görünsede önemli bir ayrıntı... Özge'nin de Tolga'nın da ailesi zamanında baya yokluk çekmiş aileler dolayısıyla çocuklarda pohpohlanmadan yetiştirilmiş.Kesinlikle boşanmaz dediğim çiftler arasında 1 numaradalar. bir röportajlarını paylaşayım daha rahat anlaşılır http://arsiv.sabah.com.tr/2006/01/14/cp/rop103-20060108-102.html . http://www.acunn.com/yok-boyle-dans/haber/evdeki-huzurla-cosuyorum/3306
 Tolga Çevik Özge Yılmaz(Çevik) ile evlenmeden önce Sevinç Erbulak ile berabermiş hayırlısı olmuş :))
 Kendi filmi ''Sen Kimsin''dir.   Bob Marley hayranıdır ve son gösterilerinde selam şarkısı Why this kolaveri di isimli denişik şarkı.
 Birazda ''Komedi Dükkanı'' hakkında konuşayım. Her bölümünü hatim ettim youtube sayesinde ve gülmediğim tek bölüm yok 'Tanrııım bu nasıııl yetenek yaaa!' dedirtiyor bana. Doğaçlama olduğu bariz belli ama gittiğim Ankara Gösterisinde planlı bir sahneye konuk alma olayına tanık oldum onun dışında bişey yok, ha bu arada Ankara Gösterisi demişken 19 Ocakta gittim sahneye çıktım ve Fırat Parlak beni geri indirdi cık cık cık cık ! Nedeni ise şu, anne rolü aranıyordu benim yaşımdan 15 yaş büyük bi teyze ben sahneye çıktıktan 2 dakika sonra sahneye doğru ''Ben 33 yaşındayııııııım!'' diye atladı Fırat Parlak'ta alkışlattırıp yolladı beni. Bu arada Fırat Parlak hakkında özet geçeyim, Kendileri Komedi Dükkanı'nın meşhur yönetmeni beyaz showda karizmayı hafif çizmiş göbekli insan, zaten twitterındada yemek fotograflarından başka fotografı pek yok. Yine moralim bozuldu bak. Sen 2 ay öncesinden sahneye çıkma hayalleri kur çık ve geri in yandı gülüm keten helvaaa. 

Komedi Dükkanı ilk yayınlandığında TV 8 de idi ve pek seyircisi yoktu küçücük bir dükkandı ve şu an 5000 kişilik turnelere çıkıyor hatta yurtdışı turnelerine çıkıyorlar tatlımı tatlı bir ekibi var hele o Ilgaz yokmu şekerpareee :) Televizyonda yayınlandığı dönemlerde kameraman Volkan vardı ve artık hiç olmayacak Tolga üzerinden prim yaptığına iddaa edenler olmuş o da küsmüş gitmiş ne kadar doğru bilemem ama Sarp Bozkurt gelince ona pek gerek kalmadı. Sarp Tolga Çevik'in yeğeni Hazal Kaya'nın sevgilisi bu arada. 
Herneyse Tolga Çevik'in biyografisini bir okuyuverin pişman olmazsınız. hayatıyla ilgili ipucu göstereceğim daha çok şey var ama yeterince övdüğümü düşünüyorum çünkü bunu hakediyor. Ömür Boyu GÜLDÜRSÜN! 
Fan http://www.tolgacevikfan.org/forum.php  güncel haberleri buradadır.
Bebişler http://www.video-izle.tv/tv/komedi-dukkani-oglu-tan-ve-kizi-tuna
Ve resimleeer;












https://www.youtube.com/watch?v=YR12Z8f1Dh8




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Gönder