1 Eylül 2013 Pazar

Tolga Çevik ve Yılmaz Erdoğan'ın yeni harikası.. Tolgişimin yeni filmi :)

Merhabalar :) yepisyeni bir haberim var! Tolga Çevik yeni bir filmde oynuyor! filmin çekimleri yarıya geldi ama Yılmaz Erdoğan'ın sırrı yeni ortaya çıktı :) Filmden bahsedeyim ''Senaryosunu Yılmaz Erdoğan'ın yazdığı 'Patron Mutlu Son İstiyor' adlı sinema filminin çekimlerine başlandı. Kıvanç Baruönü'nün yönettiği filmde başrolleri Tolga Çevik, Ezgi Mola, Murat Başoğlu ve Ersin Korkut paylaşıyor.Çevik, Nevşehir'de çekilen 'Patron Mutlu Son İstiyor'da peruk takarak uzun saçlarıyla oldukça değişik bir tipe büründü. Film, 3 Ocak'ta gösterime girecek.


Çektiği filmlerle gişede büyük başarılara imza atan Yılmaz Erdoğan, herkesten gizlediği yeni filmini, Oscar'lı oyuncu Russel Crowe gibi, UNESCO'nun dünya miras listesinde yer alan Kapadokya'da çekecek. Erdoğan, senaryosunu yazdığı yeni filmine 'Patron Mutlu Son İstiyor' adını verdi.
Romantik komedi tarzında olacak sinema filminin başrollerini ise 'Komedi Dükkan'ı adlı programıyla büyük beğeni toplayan Tolga Çevik ve başarılı oyuncu Ezgi Mola paylaşacak. Ramazan Bayramı'ndan hemen sonra çekimlere başlayacak olan Yılmaz Erdoğan, film için 15 bin liraya 1974 model klasik bir otomobil kiraladı. Film 2014'ün Ocak ayında vizyona girecek.'' bu bilgiye http://www.tolgacevikfan.org/ den ulaştım. vizyona girdiği tarihte semtimin avmsinin ilk seansında ben olacağım heralde. Tolga Çevik benim için çok ayrı bir yerde. 18 yıllık yaşamımın en doğru kararını onunla verdim ben. Bu harika insanın filmlerini kaçırmayın derim ben. Görüşmek üzere :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder