11 Ocak 2014 Cumartesi

PATRON TOLGA ÇEVİK!

Tolga Çevik, Ezgi Mola, Murat Başoğlu ve yönetmen Kıvanç Baruönü (her zaman soyadını doğru yazdımmı kaygısındayım!) Beyaz Show'a katıldılar. Patron Mutlu Son İstiyor filmi vizyona girmişti ve herkes filmdeki yönetmenin kim olduğunu merak ediyordu. Daha önce Patron Ferruh YENİDOĞAN dan filme sponsor olmak isteyen biriydi patron rolüne uygun biri yoktu aramızda konuştuk ve Patronun Ferruh abiye yakışacağını düşündük açıklamaları yapıldı. Ben Beyaz Showun olduğu gece arkadaşım Kemal'e gittim abur cubur yiyerek programı izlemeye başladık Ezgi Mola Kıvanç Baruönü ve Murat Başoğlu geldiler ardından Tolga Çevik aradı ve ''şu an havaalanındayım 15 dakikaya ordayım'' dedi. Bende dedimki ''Kemal ses sanki mikrofondan geliyo şaka yaptım diye çıkıcak şimdi dedim ve Kemal ''yooo gayette telefondandı'' dedi. Ardından Ferruh Yenidoğan'ı çağırdı Beyaz! Adam o kadar rahatki sanki daha önce beyaz showa katılmış hatta daha önce binlerce kişinin önünde sahneye çıkmış gibi.
D:''Kemal valla bu adamın yüzü maske gibi''
K: (kemalin her zamanki tavrı olarak) yoo bildiğin yüz işte Damla!
 Aradan 14 dakika geçmişti ben artık sıkıldım Kemal'le başka konudan konuşmaya başladık. Benim konuşmamdan bunalmış olacakki birden televizyona baktı ve aaaaa bakkk! dedi kafamı çevirdim ve maske yırtılmış Tolga Çevik takma dişini çıkartıyordu. Garip tepkiler vermeye başladım.
D:''aaaa, a aaa, ohaaa, Kemaaal inanabiliyomusun, yok artııık, gördünmü gördünmü!, sen hiç şaşırmadınmı!''
K:''yooo'' :D

Bu da Tolga Çevik farkı diyor ve yazımı noktalıyorum okuduğunuz için teşekkürler :)

http://www.youtube.com/watch?v=4MYqMftYTNY




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder