10 Mart 2014 Pazartesi

Tolga Çevik Hayalhanesi

Merhabalaaar :) uzun zaman oldu yazmayalı. bu zaman içerisinde hayatımda hiiiç atraksiyon olmadı vallahi. sevgilimden ayrılmam bana artık sıradan birşey geldiği için hesaba katmıyorum... sınava hazırlığım devam ediyor 13 gün sonra saat 10.00da ben sınava başlamış olacağım, sınav için değilde 22 mart arkadaşım hoşgeldin turnesi için heycanlıyım daha çok çünkü bilet aldım 4. sıradayım yan tarafımda da 4 kişi var herhalde, sizce sahneye çıkma ihtimalim kaç? Ben söyliyim %4 :) eğer bunu başarabilirsem sahnede ne b*k yiyeceğimi halen bilmiyorum ama hele bi çıkıyım gerisi kolay yeniden indirilmem umarım :) ama artık alıştım herhalde... hah ne diyordum? sınav sınav... ben her gün Tolga Çevik'leyim, yanımda değil ama her saniye hissediyorum onu kalbimde her gün binlerce kez onun hakkında araştırmalar yapıyorum videolarını izliyorum... Millet aşıksın diyor da aşk bunun yanında ne ki? Tek hayalim hayatımın geri kalanında her günümü onunla geçirmek oldu ve bu hayalle sınırlı kalacak :) imkansız yoktur falan denir de vardır abicim vardıııır! neyse sınavdan sonra daha detaylı konuşuruz bunu görüşürük:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder